Agenda CRM

pentru reprezentanți medicali

O soluție creată pentru a oferi suport în gestionarea teritoriului pentru reprezentanții medicali. Are cel mai scurt timp de implementare putând fi instalată pentru echipe de la 5 la 10000 utilizatori.
Utilizează un motor flexibil și performant de analiză a datelor oferind rapid informațiile necesare .

Este insoțită de o soluție mobilă pentru a oferi suport pe teren.

Descarcă fișiere

Facilități:

Transfer date

Agenda CRM folosește cel mai rapid motor de simcronizare a datelor din întreaga industrie, datele sunt sincronizate în mai puțin de un minut (10-15 secunde in mod frecvent).

Transferul de date este securizat, optimizat pentru Internet cu sau fara VPN.


Scalabilitate

Poate fi instalată pentru echipe de la 5 la 10000 utilizatori. Sunt folosite aplicații offline sau online după preferințe.

În functie de numarul de utilizatori pot fi folosite mai multe servere de aplicații pentru a balansa cererile de date.

Siguranta

Agenda CRM funcționeză in 99,9% din timp.

Datele sunt întotdeauna în sigurantă.

E-detailing

Modul ce ofera prezentări interactive ce colecteaza informații de utilizare, sunt utilizate împreuna cu tablete pentru mai multă mobilitate. Agenda CRM integrează aceste module CLM/ CML în interfața proprie colectând toate datele necesare.

User-friendly interface

Având o interfață optimizată pentru activitațile curente, aplicația poate fi folosita in cel mai scurt timp fara perioade lungi de pregatire.
Sunt incluse aplicații de tip SFA, module pentru înregistrarea cheltuielilor precum și soluții pentru ASM.

Timp scurt de implementare

Sunt necesare mai puțin de doua ore de pregatire pentru utilizarea aplicației.

Configurarea și instalarea serverelor se face în cel mai scurt timp posibil depinzând de modul de instalare și personalizare.

Incercați înainte!

Cereți o versiune demonstrativă la această adresă: office@qbis.ro .


Resurse necesare

Agenda CRM poate fi instalată pe sisteme cu costuri scazute în funcție de necesități.
Poate fi instalată pe 'notebooks' și tablete ce rulează Windows (recomandăm Windows 10).
Serverele pot fi instalate 'on premise', într-un centru de date (Telekom) sau în CLOUD folosind mașini virtuale.


Suport tehnic

Oferim suport tehnic telefonic și pe email funcție de contractul agreat.


 Copyright Q-bis Consult - 2017



Powered by